Mentenanță și servicii post vânzare


Înțelegem importanța unei protecții continue și fără întreruperi, motiv pentru care punem la dispoziție o gamă largă de servicii, începând cu mentenanța preventivă, care presupune verificări periodice pentru a preveni orice defecțiuni, până la intervenții rapide în caz de urgență, disponibile 24/7, pentru a trata orice disfuncționalitate a sistemelor de securitate.

Ne angajăm să oferim soluții la cheie, inclusiv repararea sau înlocuirea componentelor defecte, actualizări și modernizări ale sistemelor pentru a ține pasul cu cele mai recente tehnologii, și un suport tehnic de excepție. Furnizăm, de asemenea, consultanță, instruire pentru personalul clientului, și, dacă este necesar, servicii de monitorizare la distanță pentru a identifica rapid orice anomalii. Toate acestea sunt menite să asigure că sistemele de securitate sunt utilizate la capacitatea lor maximă și conform standardelor actuale.

Adaptabilitatea și personalizarea serviciilor noastre de mentenanță și post-vânzare ne permit să satisfacem cerințele specifice ale fiecărui client, garantând astfel nu doar eficiența sistemelor instalate, dar și conformitatea lor cu standardele de securitate naționale și internaționale.

Angajamentul nostru este de a asigura longevitatea sistemelor de securitate prin servicii flexibile, orientate spre nevoile clienților, și prin îmbunătățirea continuă a ofertei noastre, bazată pe feedback-ul primit.